【學生及家長分享】Harvey LAI

The University of New South Wales, Australia
UNSW Foundation Studies, Australia

Foundation Program
Bachelor of Medicine and Bachelor of Surgery

好多謝AAC升學顧問喺呢一年嘅幫助!係大概一年前,當時我仲係香港讀緊大學。我自己覺得讀緊一個出路好似比較狹窄嘅一科,於是我就萌生起一個念頭,覺得可以去外國讀書。等我可以去追尋一個自己更加鍾意嘅科,工作機會更加多嘅科目。

自問我DSE成績唔算太好,可以揀嘅科目唔多,於是Joshua就叫我可以試下讀foundation,再用依一年時間摸索自己真正鍾意嘅科目。

當其時我都好掙扎,因為我要放棄香港嘅學位,同時間要用多大半年嘅時間讀一個銜接課程。

但係我喺呢一刻覺得當其時係做左正確嘅決定。我覺得依大半年嘅時間係絕對值得。喺依大半年,我重新裝備自己,我搵到我自己嘅目標 搵到自己想讀嘅科。

到最後喺foundation 考到唔錯嘅成績。最慶幸嘅係到宜家,終於入到我一直好想入嘅科。多謝Joshua Tang!