【學生及家長分享】Anthony NG

The University of Adelaide

Bachelor of Dental Surgery

我好感謝神安排咗 AAC升學顧問嘅Joshua Tang 呢個咁好嘅升學顧問喺我最彷徨嘅時候幫助我。

唔經唔覺已經喺澳洲Adelaide 讀咗一年書,記得一年前我做咗一個人生好大嘅決定。當時我喺香港中文大學讀護理一年級,但係自小想做牙醫嘅我決定放棄香港嘅一切出國追尋我嘅理想。不過理想絕對唔係一朝一直可以實現嘅,雖然當時已經報咗澳洲大學嘅牙科,但係遲遲都未有消息,知道獲取錄機會唔大,所以我決定去 Adelaide讀 foundation博一博下一年入牙科。

當一切手續都辦妥,連學費都交埋,飛到當地搞入學手續嘅時候,foundation才突然告知因為我GCE嘅成績足夠入讀大學學士學位嘅任何科目(除醫科同牙科)而唔準我讀。當時我心情相當難受,因為理想好似又再次離我而去。…..喺絕望嘅一刻我再次尋求Joshua嘅協助,雖然佢身在異地,但係憑住佢優越嘅工作能力、廣闊嘅人脈網同積極嘅態度,經過一番努力,終於喺大概一星期後安排到我入讀另外一間大學嘅藥劑學,為我來年準備入讀牙醫打好堅固嘅知識基礎。

喺我讀藥劑嘅一年我除咗努力喺知識層面扎根外,我仲識咗好多來自不同國家同背景嘅朋友,包括來自馬來西亞、越南、澳洲當地等,同埋教會嘅朋友,所以眼界同生活圈子都擴闊咗。當然因為今年自己住student apartment,一切家頭細務包括煮飯洗衣執屋都靠自己,所以明顯獨立咗。最重要,呢一切人生經歷都對我再次試考牙醫有莫大幫助。或許因為我受過挫敗,喺interview 中我表現得更加成熟,加上事前我有做足對該學科嘅資料搜集同面試練習,所以最終喺2012年底獲AU牙科取錄,來年正式踏出理想嘅第一步。

除咗感謝神,我真係好多謝 Joshua 同 AAC升學顧問嘅團隊,佢地嘅工作能力,學業發展上嘅專業意見,絕對可以幫助你成就夢想,我就係個好例子。其實我同Joshua嘅關係絕對係可以用好朋友呢三個字形容。佢不但可以俾你專業嘅升學意見,仲會經常關心你,同你有講有笑。咁好嘅升學顧問邊道搵丫,我諗只有AAC升學顧問。

最後我想講,如果呢一刻你心中有理想但係唔知點實現,唔好再諗喇,踏出你重要嘅一步,讓AAC幫助你,加上自己嘅努力,必定有成功嘅一日。關鍵就係在於你宜家踏出你 comfort zone嘅呢一小步,將來望番轉頭或者係你人生嘅一大步。