【學生及家長分享】Daniel Lui

South Australian Institute of Business and Technology (SAIBT)
University of South Australia

Diploma of Business
Bachelor of Accountancy

Adelaide Homestay Experience by Daniel Lui

不知不覺在阿德萊德留學了差唔多兩年既時間,回想返真係可以話係我人生到現在最美好既時光之一!想當年因為學歷不足,自覺會被社會淘汰,決定左去加拿大讀書進修,但機緣巧合下認識了Joshua Tang,聽完佢對澳洲既睇法,令我最後選擇阿德萊德既南澳大學。

係呢段日子,以一個中五考英文Syllabus A卷都唔合格既我黎講英文水平可以話係進步神速!日日由起身到訓覺都對住英文,真係同係香港既教學好大出入。係留學期間我好好彩,去左一個對學生好好既Homestay,真係好似一個真正既family一樣,好和諧,好溫暖既家庭。到我離開個一刻,感覺真係好似要離開自己既屋企一樣。半工讀亦令我有另一番體會,體驗到外國人既工作熱誠之外,亦令我明白家人賺既錢係用汗水換返黎,所以一定唔可以孤負家人既期望。去到澳洲好多野都要自己處理,自己有好多時都會反思,令到我既獨立處理問題能力同埋思想上都有進步。

真係好多謝 Joshua Tang 比左個意見我,同埋用第一身既心幫我解決我既問題同疑慮,令我安心搵到真正適合我讀書同埋磨練自己既地方!