【學生及家長分享】David TSANG

University of Sussex, UK
University of Sussex International Study Centre, UK

Foundation
Bachelor of Media & Sociology

我當初諗過英國讀書,係因為英國位於歐洲,去歐洲旅行方便,而且英國又比較安全,所以最後就揀英國讀書。大致上,英國既天氣都唔錯,可能因為我住係比較南邊既Brighton, 所以唔會經常落雨又唔會凍太耐。英國既春夏天真係幾靚,所有花都開晒,而秋冬天都還可以。英國最靚既係佢既建築物,英國既建築物既美,好少地方可以搵得到。生活方面係英國的確唔錯,但去英國都係讀書至緊要,我覺得你只要係香港經歷過公開試,你黎到英國絕對無問題,英國讀書基本上幾輕鬆,我唔知大學點,但係係Foundation既年度都過得幾輕鬆,同係香港無得比,所以唔洗太擔心。

英國生活有兩件事要注意:1.夏天太陽九點先落山,而到冬天太陽四五點就落山,所以夏天時候唔好以為天仲好光就當時間仲早,其實已經八點幾。2. 英國水喉水熱水係唔可以就咁飲,而有時凍水都可能唔太乾淨,所以我建議煲下去或者買個過濾壺(英國既水會甩頭髮)。

英國讀書生活都幾開心自在,生活費就要自己控制一下,最平最平係可以250鎊(唔包住宿)一個月。