【學生及家長分享】Victor Tse

Le Cordon Bleu

Bachelor of Business (International Hotel Management)

回想4年前中七畢業,因為A-Level成績唔係咁理想,搵唔到合適大學去讀,當我最無助嘅時候,最後把心一橫去咗搵教育顧問睇吓有咩出路可以選擇,咁就識咗個升學顧問Denise Chu,跟住之後嘅幾個月,同Denise Chu多次交談及跟進,最後選擇咗去澳洲嘅阿德萊德,一個我完全唔認識嘅地方讀酒店管理嘅degree課程。

一開始嘅時候真係好唔習慣,因為去咗一個新嘅地方,又冇親戚朋友,不過Denise都成日email俾我,跟進我喺嗰邊嘅情況,感覺都warm咗好多,開始咗大學生活之後慢慢識咗好多新朋友,大家一齊讀書一齊去玩,好快4年時間話咁快就完咗。

上年畢業返香港開始搵工,搵咗份關於我大學修讀時有關嘅工作,話咁快依家我都差唔多做咗一年野喇,回想過去果4年真係要好多謝Denise Chu嘅協助,我先有今日嘅成就,又有學位又有工作,如果唔係我都想像唔到我嘅前途會係點,真係好多謝AAC嘅Denise Chu。